Reklamációs feltételek és termék visszaküldése

Letöltés: áruvisszaküldés és reklamációs nyomtatvány-1

Amennyiben szeretné visszaküldeni a megrendelt terméket, kérjük lépjen velünk kapcsolatba az info@secretshoes.hu emailcímen és mi futárt küldünk a csomagjáért.

 

REKLAMÁCIÓS SZABÁLYZAT

Webáruház www.secretshoes.hu

I. Kereskedő azonosítása

 

1.1. Jelen Reklamációs Szabályzat (a továbbiakban: RP) az irányadó a társaság közötti jogviszonyokra

 

Cégnév: SECRETSHOES s.r.o.

Székhely: Modrany 501, Modrany 946 33, Szlovák Köztársaság

Bejegyezve a Nyitrai Kerületi Bíróság Division Kft cégjegyzékébe, 16164/N.

ID: 35698632

Adószám: 2020324361

Adószám: SK2020324361

Az eladó ÁFA-fizető

 

(a továbbiakban: "Eladó" vagy "Kereskedő"), valamint minden olyan személy, aki az Eladó által az Eladó weboldalán kínált termékek vásárlója, és aki az Eladó honlapján közzétett Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezései és a fogyasztót meghatározó vonatkozó jogszabályok értelmében fogyasztóként jár el, a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai, különös tekintettel a törvények 1. sz. 108/2024 Coll. törvény a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról a 40/1964. A módosított Ptk., a 4.4. pontban foglalt kivétellel. pontja, amely a Kereskedő és a nem fogyasztóként eljáró Vevő közötti jogviszonyt szabályozza.

 

1.2. Az eladó e-mail és telefonos elérhetősége:

 

E-mail: info@secrethoes.hu

Tel. sz.: +421915791340

 

1.3. A reklamáció és a szerződéstől való visszalépés címe:

 

SECRETSHOES s.r.o., Modrany 501, 946 33 Modrany, Szlovákia

 

II. Alapvető rendelkezések

2.1. Jelen panasztételi eljárás szabályozza a fogyasztónak minősülő Vásárlók és a Kereskedő közötti jogviszonyt.

 

III. Hibafelelősség gyakorlása

3.1. A Vevő csak akkor gyakorolhat kellékszavatossági jogát, ha a hibát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a termék átvételétől számított 24 hónapon belül reklamált az Eladónál. Ha ezen időn belül a hibát nem mutatják ki, a kellékszavatossági jogok megszűnnek.

 

IV. Felelősség a hibákért

4.1. Az Eladó felelősséggel tartozik minden olyan hibáért, amely az eladott termék átadáskor fennállt, és amely a termék átadásától számított két éven belül jelentkezik.

4.2. Ha a vásárlás tárgya olyan digitális elemekkel rendelkező dolog, amelyben a megállapodás szerinti időtartam alatt folyamatosan digitális tartalmat kell szállítani vagy digitális szolgáltatást nyújtani, az eladó felel a digitális tartalomban vagy a digitális szolgáltatásban a megállapodás teljes időtartama alatt, de legalább a digitális elemekkel ellátott dolog átadásától számított két éven belül fellépő vagy megnyilvánuló hibáért.

4.3. Használt termék esetén a felek a 4.1. és 4.2. pontban foglaltaknál rövidebb, de a termék átadásától számított egy évnél nem rövidebb eladó hibafelelősségben is megállapodhatnak.

4.4. Az Eladó felelősséggel tartozik minden olyan hibáért, amely az eladott termék Vevőhöz történő átadásakor fennáll, és amely a termék átadásától számított 6 hónapon belül jelentkezik, ha a Vevő nem fogyasztóként jár el.

V. Hibaszavatossági jogok

5.1. Ha az eladó felelős az eladott termék hibájáért, a vevőnek joga van a hibát kijavítással vagy kicseréléssel megszüntetni, a vételárból megfelelő engedményre, vagy az adásvételi szerződéstől elállni.

5.2. A vevő a vételár vagy annak egy részének megfizetését mindaddig megtagadhatja, amíg az eladó kellékszavatossági kötelezettségét nem teljesíti, kivéve, ha a hiba feltárásakor a vevő a vételár vagy annak egy részének megfizetésével késedelembe esik. A vevő köteles a vételárat késedelem nélkül megfizetni, miután az eladó kötelezettségeinek eleget tett.

5.3. A Vevő kellékszavatossági jogait, ideértve az 5.2. pont szerinti jogát is, csak akkor gyakorolhatja, ha a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül, legkésőbb a jelen reklamációs eljárás 4.1-4.3. pontja szerinti határidő lejártáig reklamált.

5.4. A kellékszavatossági jogok gyakorlása nem zárja ki a vevőnek a hibából eredő kárának megtérítéséhez való jogát.

VI. Rámutat a hibára

6.1. A hiba az eladó bármely telephelyén, más személynél, akiről az eladó a vevőt a szerződés megkötése előtt vagy a megrendelés elküldése előtt tájékoztatta, vagy távközlés útján az eladó székhelye vagy telephelye címén, vagy más olyan címen, amelyről az eladó a vevőt a szerződés megkötésekor vagy a szerződés megkötését követően tájékoztatta.

6.2. Ha a vevő a postai küldemény hibájára panaszkodott, amelyet az eladó megtagadt, a küldeményt az elutasítás napján kézbesítettnek kell tekinteni.

6.3. Az eladó a hibára való utalást követően haladéktalanul írásban igazolja a vevőt a hibáról. A hiba igazolásában az eladó feltünteti azt az időtartamot, amely alatt a hiba az 507. §-a szerint. 1. sz. 40/1964 Coll. A módosított Ptk.-t megszünteti.

Az előző mondat szerint meghirdetett határidő nem lehet hosszabb a hiba jelzésétől számított 30 napnál, ha a hosszabb időtartamot az eladótól független, objektív ok nem indokolja.

6.4. Ha az eladó megtagadja a felelősséget a hibákért, írásban értesíti a vevőt az elutasítás okairól. Ha a Vevő az eladó hiba miatti felelősségét akkreditált személy, meghatalmazott vagy bejelentett személy által kiadott szakvéleménnyel vagy szakmai véleménnyel bizonyítja, a hibát ismételten jelezheti, és az eladó a hiba miatti felelősségét nem tagadhatja meg; a hiba ismételt bírálatáért a 621. § bek. törvény 3. -a. 108/2024 Coll. nem vonatkozik a fogyasztóvédelemre és egyes törvények módosítására a módosításokkal. 509. § bek. törvény 2. -a. 40/1964 Coll. módosított Ptk.

6.5. Ha az eladó a szerződés megkötése előtt, vagy ha a szerződés a vevő megrendelése alapján jön létre, a megrendelés elküldése előtt tájékoztatta a vevőt, hogy a hibák másra is felróhatóak, úgy ennek a személynek a cselekedete vagy mulasztása a hibafelelősség szempontjából az eladó tevékenységének vagy mulasztásának minősül.

VII. Hiba eltávolítás

7.1. A Vevőnek jogában áll dönteni, hogy a termék cseréjével vagy kijavításával a hibát megszünteti. A vevő nem választhat olyan hibaelhárítási módot, amely nem lehetséges, vagy amely a második hibaelhárítási módhoz képest aránytalan költségekkel járna az eladónak, figyelembe véve az összes körülményt, különös tekintettel a termék hiba nélkül fennálló értékére, a hiba súlyosságára és arra, hogy a második hibaelhárítási mód nem okoz-e jelentős nehézséget a vevő számára.

7.2. Az eladó megtagadhatja a hiba elhárítását, ha a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy ha az az összes körülmény figyelembevételével ésszerűtlen költségekkel járna, ideértve a 7.1. pont szerinti körülményeket is. második mondat.

7.3. Az eladó a hibát a vásárló által a hibára való utalástól számított ésszerű időn belül, saját költségén és a vevőnek komolyabb nehézséget nem okozva, a termék jellegére és a vevő által igényelt rendeltetési célra figyelemmel kijavítja vagy kicseréli.

7.4. Kijavítás vagy kicserélés céljából a vevő a terméket az eladónak vagy a 622. §-a szerinti személynek rendelkezésére bocsátja. törvény 5. -a. 108/2024 Coll. a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról a módosított formában. Az áru átvételének költségei az eladót terhelik.

7.5. Az eladó a megjavított vagy a kicserélt terméket saját költségén ugyanolyan vagy ahhoz hasonló módon szállítja a vevőnek, ahogyan a vevő a hibás terméket szállította, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg. Ha a vevő az átvétel napjától számított hat hónapon belül nem veszi át a terméket, az eladó eladhatja a terméket. Ha nagyobb értékű áruról van szó, az eladó előre értesíti a vevőt a tervezett eladásról, és ésszerű további határidőt ad neki az áru átvételére. Az eladó az értékesítést követően haladéktalanul kifizeti a vevőnek a tárgy eladásából származó bevételt, a tárolásra és értékesítésre szánt költségek levonása után, ha a vevő a bevételből való részesedéshez való jogát az eladó által a termék tervezett értékesítéséről szóló értesítésben meghatározott ésszerű határidőn belül gyakorolja. Az eladó az árut saját költségén megsemmisítheti, ha az értékesítés nem volt lehetséges, vagy az értékesítésből származó bevétel nem lesz elegendő arra, hogy fedezze azokat a költségeket, amelyeket az eladó szándékosan a tárgy megőrzésére fordított, és azokat a költségeket, amelyeket az eladónak elkerülhetetlenül az értékesítésre kell fordítania.

7.6. A hiba elhárítása során az eladó gondoskodik a termék eltávolításáról és a kijavított vagy cseredarab beszereléséről, ha a csere vagy kijavítás olyan hibás termék eltávolítását igényli, amelyet a hiba megjelenése előtt jellegének és rendeltetésének megfelelően beépítettek. Az eladó és a vevő megállapodhatnak abban, hogy az áru kiszállítását és a javított vagy cseredarab beszerelését a vevő az eladó költségére és kockázatára biztosítja.

7.7. A hiba áru cseréjével történő elhárítása során az eladót nem illeti meg a dolog normál elhasználódásából eredő károk megtérítésére, valamint a termék cseréje előtti rendeltetésszerű használatának megtérítésére.

7.8. törvény 619. §-a szerint a cseredarab hibáiért az eladó felel. 108/2024 Coll. a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról a módosított formában.

7.9. A vevőnek joga van a vételárból ésszerű engedményre, vagy az adásvételi szerződéstől az 517. § (2) bekezdése szerint további ésszerű határidő megadása nélkül is elállhat. törvény 1. 1. sz. 40/1964 Coll. módosított Ptk., ha

a) az eladó nem javította vagy cserélte ki a terméket,

b) az eladó nem javította ki vagy cserélte ki a terméket a 623. § bek. törvény 4. és 6. -a 108/2024. a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról

c) az eladó megtagadta a hiba elhárítását a 623. §-a szerint. törvény 2. -a. 108/2024 Coll. a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról

d) a dolognak a javítás vagy kicserélés ellenére ugyanaz a hibája van,

e) a hiba olyan súlyos, hogy az azonnali vételár-engedményt vagy az adásvételi szerződéstől való elállást indokolja, vagy

f) az eladó kijelentette, vagy a körülményekből egyértelműen kitűnik, hogy a hibát ésszerű időn belül, vagy anélkül, hogy a vevőnek komoly nehézséget okozna, nem távolítja el.

7.10. A vételárból származó engedménynek arányosnak kell lennie az eladott termék értéke és annak az értéknek a különbözetével, amely a termék hibátlansága esetén lenne.

7.11. A vevő nem állhat el a 7.9. pont szerinti adásvételi szerződéstől, ha a vevő részt vett a hiba bekövetkezésében, vagy a hiba elhanyagolható. Az eladót terheli a bizonyítási teher, hogy a vevő részt vett a hiba előfordulásában, és a hiba elhanyagolható.

7.12. Ha a szerződés több tétel vásárlására vonatkozik, a vevő attól csak a hibás termék vonatkozásában állhat el. Egyebekben csak akkor állhat el a szerződéstől, ha ésszerűen nem várható el, hogy a többi dolog hibás megőrzésében érdekelt lesz.

7.13. A vevő a szerződéstől vagy annak részétől való elállást követően az árut az eladó költségére visszaküldi az eladónak. Az eladó gondoskodik annak a dolognak az eltávolításáról, amelyet jellegének és rendeltetésének megfelelően a hiba nyilvánvalóvá válása előtt szereltek be. Ha az eladó az árut ésszerű időn belül nem távolítja el, a vevő az eladó költségére és kockázatára biztosíthatja az áru elszállítását és az eladóhoz való eljuttatását.

7.14. Az eladó a szerződéstől való elállást követően a vételárat legkésőbb 14 napon belül visszaküldi a vevőnek, attól a naptól számítva, hogy a terméket visszaküldte az eladónak, vagy bizonyítja, hogy a vevő a terméket az eladónak elküldte, attól függően, hogy melyik következik be előbb.

7.15. Az eladó a vételárat a vevő által a vételár megfizetésére használt módon visszaadja vagy a vételárból kedvezményt fizet neki, ha a vevő más fizetési módhoz kifejezetten nem járul hozzá. A fizetéssel kapcsolatos minden költség az eladót terheli.

7.16. Az eladónak nincs joga az áru szokásos elhasználódásából eredő károk megtérítésére, valamint a termék rendeltetésszerű használatából eredő kártérítésre az adásvételi szerződéstől való elállás előtt.

VIII. Felelősség a digitális teljesítmény hibáiért

8.1. A kereskedő felelősséggel tartozik minden olyan hibáért, amely a digitális terméken a kiszállítás időpontjában fennáll, és amely a kézbesítéstől számított két éven belül jelentkezik, ha egy digitális termékről van szó, amelyet egy alkalommal vagy egyedi termékek összességeként szállítanak ki.

8.2. A kereskedő köteles a digitális teljesítés hibáját a fogyasztó hibakifogását követő ésszerű időn belül, díjmentesen és anélkül, hogy a fogyasztónak komolyabb nehézséget okozna, eltávolítani, figyelemmel a digitális teljesítés jellegére és arra, hogy a fogyasztó milyen célból kérte a digitális teljesítést.

8.3. A kereskedő megtagadhatja a hiba elhárítását, ha az eltávolítás nem lehetséges, vagy ha az aránytalan költséggel járna számára, figyelembe véve az összes körülményt, különös tekintettel arra, hogy a digitális teljesítmény a hiba nélkül milyen értékkel bírna és a hiba súlyosságát figyelembe véve.

IX. Felelősség a szolgáltatás hibáiért

9.1. Az Eladó felelősséggel tartozik a szolgáltatásban a szolgáltatás teljesítésekor fellépő minden olyan hibáért, amely a szolgáltatás nyújtásától számított két éven belül jelentkezik.

9.2. A szolgáltatáshiba miatti felelősségi jogok gyakorlása során a Kbt. Jelen panasztételi eljárás VI

 

X. Záró rendelkezések

10.1. Jelen Panaszkezelési Eljárás a jelen Weboldal Általános Szerződési Feltételeinek, valamint a személyes adatok védelmére vonatkozó elveknek és utasításoknak szerves részét képezi. Dokumentumok - Általános szerződési feltételek, valamint a jelen Weboldal személyes adatainak védelmére vonatkozó alapelvek és utasítások az Eladó Webhelyének domainjén vannak közzétéve.

10.2. Jelen Reklamációs Szabályzat az Eladó honlapján történő közzétételének időpontjában, 2025. április 1-jén hatályos és hatályos.

 

Ez az webshop a https://www.pravoeshopov.sk tanúsítvánnyal rendelkezik